Skip to content
Kezdőlap » ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el kötelező érvényű általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF)!

Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásaimat, így elsősorban a https://asztrosegito.hu címen elérhető honlapon (a továbbiakban: Honlap) feltüntetett kínai asztrológiai elemzést és az egyéb, a Honlapon hirdetett szolgáltatásimat, (ezek együttesen, illetve ezek bármelyike a továbbiakban: Szolgáltatás), amennyiben a jelen ÁSZF-ben foglaltakat megértette és elfogadja!

VERZIÓ: 1.1 – 2022. január 16. napjától hatályos ÁSZF

Az Ön szerződésére a Szolgáltatás igénybevételekor, azaz annak megrendelésekor, kivételes esetekben annak teljesítésekor jelen ÁSZF az irányadó.

1) Bevezető, általános rendelkezések

Tájékoztatjuk, hogy Honlapunk célja a vállalkozásról és a Szolgáltatásról való tájékoztatás, információk közlése, valamint a Szolgáltatás igénybevételének lehetősége távollévők között kötendő megbízási szerződések útján (a továbbiakban: Asztrológiai Elemzés). Ön a Szolgáltatás igénybevétele során fogyasztónak minősül, ezért a közöttünk a Szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződésre irányadóak a fogyasztókkal kötött szerződések jelen ÁSZF-ben és a jogszabályokban rögzített rendelkezései, így különösen az alábbi jogszabályok:

  • A Polgári Törvénykönyv: 2013. évi V. törvény,
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet,
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
  • A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény,
  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
  • A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény.

A Honlap fenntartója és üzemeltetője Molnár Alexandra egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató)

székhely (egyben a panaszügyintézés helye):8474 Csabrendek, Ifjúság utca 24.
nyilvántartási száma:50853267
adószám:67851133-1-39
nyilvántartó szerv:Nemzeti Adó- és Vámhivatal
cég képviselője:Molnár Alexandra
központi e-mail cím:asztrosegito@gmail.com
központi telefonszám:(+36) 30 108 7277
bankszámlaszám11773487-01001169
számlavezető bank:OTP Bank Nyrt.
ügyfélszolgálat / panaszkezelés telefonos elérhetősége:(+36) 30 108 7277

Jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Szolgáltatást igénybe vevő megrendelő (a továbbiakban: Megbízó vagy Ön) között létrejövő szolgáltatási szerződés – illetve kisebb részben a Honlapot böngészők, arra hozzászólást írók és a Szolgáltató, mint a Honlap fenntartója közötti megállapodás – olyan általános szerződési feltételeit tartalmazza, amelyeket mind a Szolgáltató, mind a Megbízó – ill. a Honlap látogatója – a Szolgáltatás igénybevételével – ill. a Honlap böngészésével, használatával – kifejezetten elfogad és magára nézve kötelező erejűnek ismer el. Szolgáltató a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 11. § szerinti kötelező tájékoztatást részben a Honlapon található információk (pl. leírások, tájékoztatók) útján, részben pedig a jelen ÁSZF útján adja meg a Megbízónak.

A Szolgáltatás megrendelésével a Megbízó és a Szolgáltató között kötött, online megbízási szerződés jön létre, amely nem minősül írásbeli szerződésnek. Ezen online szerződést a Szolgáltató nem rögzíti, így az a szerződéskötést követően nem érhető el. Az online szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett adatok, keresés, megrendelés, fizetés, és az igénybe vett szolgáltatásra vonatkozó adatok igazolják. A szerződéskötés nyelve kizárólag magyar. A szerződés és a megrendelés során keletkezett adattartalom digitális formában előállított vagy nyújtott adat, tartós adathordozónak minősül az elektronikus levél és a papír is.

A Szolgáltató a Megbízó előzetes tájékoztatása és hozzájárulása nélkül, bármikor jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan, a jövőre nézve módosítani. A módosítás annak a Honlapon történő közzétételével lép hatályba, és hatályba lépését követően mind a Szolgáltatóra, mind pedig a Megbízóra nézve kötelező erejű. A Szolgáltató köteles a honlapon jelezni az ÁSZF megváltozásának tényét. A Szolgáltató által nyújtott bármely Szolgáltatásnak az ÁSZF-módosítást követő igénybe vétele a módosított ÁSZF elfogadását jelenti.

Magatartási Kódex nem áll rendelkezésre.

A jelen ÁSZF egyes pontjainak érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett.

2) A Honlap böngészése, használata

A Honlapot bárki, térítésmentesen és regisztrációs kötelezettség nélkül látogathatja, hozzászólást azonban abban az esetben tehet, ha ehhez nevét és email-címét megadja. Szolgáltató rögzíti, hogy a hozzászólás tartalmáért nem felelős, azzal kapcsolatosan minden felelősség a hozzászólást tevő felhasználót terheli, ezt a hozzászólást tevő kifejezetten elfogadja. Ön a Szolgáltatás igénybevételétől függetlenül feliratkozhat hírlevelünkre, és arról bármikor leiratkozhat.

A Szolgáltató által a Honlapon közzétett mindennemű tartalom kizárólag tájékoztató jellegű, amelyek valóságáért, helyességéért, pontosságáért, megbízhatóságáért, valamint a tartalom felhasználásával, alkalmazásával összefüggésben keletkezett károkért, kellemetlenségekért, vagy bármilyen hátrányos következményekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azon honlapok tartalmáért és a tartalom által esetlegesen okozott hibákért, károkért vagy kellemetlenségekért, amelyeknek megnyitását a honlapon elhelyezett linkek tesznek lehetővé. A Szolgáltató ugyancsak nem felel azért, ha a Honlap bármely időpontban nem elérhető, nem, korlátozottan vagy hibásan működik. A Szolgáltató megteszi az általánosan alkalmazott és általánosan elérhető műszaki védelmi intézkedéseket annak érdekében, hogy az igénybe vett hardverek és szoftverek biztonságosan működjenek együtt a Honlap böngészése során, és hogy az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint teljesüljön az adatbiztonság. Tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, módosítása, felhasználása, továbbítása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Szolgáltatás igénybevételéhez a Megbízó köteles minden olyan adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, amely a Szolgáltatás teljesítéséhez és a hatékony ügyfél-kommunikációhoz szükséges. Megbízó felel az általa megadott adatok helyességéért és valóság tartalmáért. Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik.

3) A Szolgáltatás megrendelése, lemondása, teljesítésének menete

Megbízó kizárólag cselekvőképes, nagykorú, természetes személy lehet.

A Szolgáltató kettő, illetve három alkalmas konzultációkat biztosít a Honlapon a Szolgáltatás megrendelésekor feltüntetett díjak ellenében. A Szolgáltatás Honlapon feltüntetett díjai az ÁFÁ-t tartalmazzák, azok konzultációnként értendők, nem összevonhatók. A Szolgáltatás árának változási jogát a Szolgáltató fenntartja, azzal, hogy mindig a Honlapon aktuálisan elérhető ár az irányadó. Megbízót egyéb költség nem terheli a Szolgáltatás igénybevétele során.

Szolgáltató a konzultációt kizárólag online tartja a Honlapon megjelölt ingyenes kommunikációs szoftverek egyikén, az Ön választása szerint.

A Szolgáltatás megrendelését megelőzően Önnek kifejezetten el kell fogadnia a jelen ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató feltételeit a Honlapon, a „Kapcsolat” aloldalon, egyúttal érdemes ugyanezen aloldalon tett üzenetben jeleznie a megrendelési szándékát, abban az esetben is, ha ezt telefonon már megtette. A Szolgáltatás igénybevétele iránti szándékot, a választott Szolgáltatást, valamint az Ön elérhetőségeit tartalmazó üzenet és az elfogadó nyilatkozat fentiek szerinti beérkezését követően egy email üzenetben válaszol a Szolgáltató, amelyben megjelöli, hogy milyen adatokra és információkra van szüksége a Szolgáltatás nyújtásához, konzultációs időpont-javaslatokat tesz. A kért adatok és információk megadását és a konzultációs időpont visszaigazolását követően Szolgáltató számlát állít ki az Ön nevére a konzultáció időpontját megelőző napra szóló fizetési határidővel. Tévesen megjelölt adatokat a Megbízó a Szolgáltatás igénybevétele során bármikor javíthatja szóban vagy email útján, az adatok javítása esetén azonban Szolgáltató nem köteles az elemzést ismételten elvégezni. A Megbízó a Szolgáltatás díját kizárólag átutalás útján, határidőben köteles megfizetni, ennek elmaradása esetén a megbeszélt konzultáció is elmarad.

A soron következő konzultáció díjának megfizetésével a Megbízó és a Szolgáltató között létrejön a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződés, amelytől Megbízó a konzultációt megelőző 24 órával telefonon vagy e-mail útján elállhat, ez esetben Szolgáltató 3 napon belül visszautalja a lemondott konzultáció díját és sztornó számlát állít ki. 24 órán belüli lemondás esetén a már kifizetett díjat Megbízó elveszti arra tekintettel, hogy Szolgáltató a megbízás teljesítéséhez ekkor már érdemben nekilátott, a konzultáció elmaradása ellenére pedig a konzultációra lefoglalt időpontot feltölteni már nem tudja, a lemondott konzultáció ideje alatt rendelkezésre áll.

A konzultációk végén vagy azt követően a felek egyeztetik a következő konzultáció időpontját és Szolgáltató a fentiek szerint ismételten kiállítja számláját. Az utolsó konzultáció egyben az asztrológiai elemzés ismertetését is tartalmazza, Szolgáltató írásos elemzést nem készít.

A Megbízó nem jogosult a konzultáció kép-, és/vagy hanganyagát rögzíteni. Megbízó azonban jogosult a konzultációk közben és/vagy utólagosan írásos jegyzet készítésére.

4) Fogyasztókat megillető elállási- és felmondási jog

Megbízó jogosult – főszabály szerint – a megbízási szerződéstől indoklás nélkül elállni, amely elállási jogát a megbízási szerződés megkötését követő, vagyis a Szolgáltató visszaigazolását követő 14 napon belül gyakorolhatja. Ez alól kivételt jelent a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bek. a) pontja vagyis az, amikor a Megbízó a Szolgáltatást a Szolgáltató visszaigazolását követő 14 napon belül veszi igénybe, feltéve, hogy a Szolgáltató a teljesítést a Megbízó kifejezett, előzetes beleegyezésével (időpont egyeztetés) kezdte meg és a Megbízó tudomásul vette, hogy a Szolgáltatás egészének teljesítését követően fenti jogait elveszíti, ekkor a Megbízó nem gyakorolhatja elállási és felmondási jogát.

Ha a Megbízó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (személyesen, postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF első oldalán megjelölt székhelyére, illetve elektronikus elérhetőségére. Határidőben gyakorolja elállási jogát a Megbízó, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat beérkezését Szolgáltató e-mail útján haladéktalanul, legfeljebb 48 órán belül visszaigazolja.

A Megbízó elállási nyilatkozatát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklete szerinti, alább ismertetett elállási/felmondási nyilatkozat-mintájának felhasználásával is megteheti, de nyilatkozhat formakényszer nélkül is:

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Az elállás joghatásai: Ha a Megbízó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozata kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Megbízó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Megbízó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megbízót semmilyen többletköltség nem terheli.

5) Panaszkezelés, jótállás, fogyasztóvédelem, békéltető testület

Szolgáltató célja, hogy a Szolgáltatást megfelelő minőségben, a Megbízó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Megbízónak mégis valamilyen panasza van a Szolgáltatónak a Szolgáltatás igénybe vételével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozóan, úgy panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. Szolgáltató panasz-ügyintézési helye, levelezési címe megegyezik a bevezető rendelkezések között feltüntetett székhelyével, illetőleg panasz-ügyintézés céljából ugyancsak a bevezető rendelkezések között feltüntetett e-mail elérhetőséget, valamint telefonos elérhetőséget tart fenn.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint orvosolja. Ha a fogyasztónak minősülő Megbízó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát jelenlévő fogyasztó esetén azonnal, telefonon vagy e-mail útján tett panasz esetén pedig az érdemi válasszal együtt megküldve átadja. A jegyzőkönyv tartalmazza a panasztevő nevét, lakcímét, telefonos vagy e-mail útján tett panasztételnél a panasz egyedi azonosító számát, a panasz előterjesztésének helyét, idejét és módját, a panasz részletes leírását, a bemutatott iratok és egyéb bizonyítékok jegyzékét, a Szolgáltató álláspontját, ha a panasz azonnal kivizsgálható, valamint a jegyzőkönyv keltét és a személyesen panaszt tevő és azt a Szolgáltató nevében felvevő személy(ek) aláírását.

Azonnali orvoslás hiányában a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja a panaszt és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles, egyúttal a fogyasztónak minősülő Megbízót tájékoztatja arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Fogyasztóvédelmi szervezetek, eljárási lehetőségek:

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes magyar fogyasztóvédelmi szerv elérhetősége:

Veszprém Megyei Kormányhivatal Sümegi Járási Hivatal

Cím:8330 Sümeg, Kossuth L. u. 14-16.
Telefon:(87) 795-040
Fax:(87) 795-122
E-mail:sumeg.jaras@veszprem.gov.hu

Az európai unió on-line fogyasztóvédelmi vitarendezési fórum elérhetősége:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

A fogyasztónak minősülő Megbízó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó a fenti online honlapon keresztül.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: ügyfélfogadási időben: 06-88-814-121 (hétfőtől-csütörtökig 08:00-13:00 között hívható), a kamara titkársága: 06 88 814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu

Hivatali kapu KRID, rövid név: 262219313, VKIKBT

Elektronikus ügyintézés: e-papír Ügytípus: Békéltető testületi eljárás kezdeményezése, eljárással kapcsolatos nyilatkozattétel (VKIKBT)

Fogadóóra helye, ideje:

Keddenként 09:00-14:00 között, illetve egyéni megbeszélés szerint

Kérelmek benyújtása, leadása: Hétfő-Csütörtök 08:00-13:00 között, a földszint 115. irodában

Fogyasztónak minősülő Megbízó fogyasztói jogvita esetén – feltéve, hogy előbb megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül a Szolgáltatóval – jogosult panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A belföldi lakóhely és tartózkodási hely hiányában a békéltető testület illetékességét a Szolgáltató székhelye állapítja meg. A fogyasztónak minősülő Megbízó jogszerűen kérheti, hogy általa megjelölt más békéltető testület legyen illetékes.

A békéltető testület a területileg illetékes kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület, hatáskörébe tartozik a fogyasztónak minősülő Megbízó és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület bárki kérésére köteles haladéktalanul, írásban vagy más megfelelő formában tájékoztatást adni a hatásköréről, illetékességéről, eljárásának szabályairól és költségeiről, a kötelezést tartalmazó határozat, illetve az ajánlás hozatalának feltételeiről, a határozatok kikényszerítésének módjáról, az ajánlás és a kötelezést tartalmazó határozat hatályon kívül helyezésének feltételeiről, és arról, hogy a békéltető testület eljárása nem érinti az igények bírósági úton való érvényesíthetőségét. A békéltető testület eljárása a fogyasztónak minősülő Megbízónak a békéltető testület elnökéhez írásban előterjesztett kérelmére indul. További tudnivalók a békéltető testület fent megjelölt honlapján olvashatók.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróságok hatáskörtől függően:

Veszprémi Törvényszék

Cím: 8200 Veszprém, Vár utca 19.
Tel.: +36 88 577 500, +36 70 514 7405

vagy

Tapolcai Járásbíróság Cím: 8300 Tapolca, Köztársaság tér 4. Levelezési cím: 8301 Tapolca, Pf. 140. Központi telefonszám: +36 87 412 411
+36 70 514 8008
E-mail cím: birosag_tapolca@birosag.hu

Amennyiben a Megbízó panaszát a Szolgáltató nem rendezte megnyugtatóan, vagy a békéltető testület eljárása nem vezetett eredményre, úgy a Megbízónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.